Hallo iedereen, ik ben Pedda. De ene of de andere kan me kent. Reeds van andere forums of zelfs door Katana vergaderingen die ik bijwoon in 1988 (bijna) ononderbroken
Ik aangemeld hier met jou, nadat ik eindelijk begreep hoe dit werkt met de online vertaler. Namely'm uit Duitsland en mijn Nederduits is niet genoeg voor een goede communicatie. Dus ik hoop dat de vertaler is wat het zou moeten doen en ik ben redelijk begrijpelijk ...
Over mij en mijn fietsen:
Ik ben 47 en ga sinds 1988 motor, van het begin tot Katana. Hoewel ik soms eigenaar van een EFE en SRAD, zijn deze scooters nooit gereden, maar even gedemonteerd om de onderdelen in te bouwen in een katana.
Op dit moment heb ik (ongeveer) drie katana, heeft men de motor van een 1200 Bandit en eigenlijk hoort bij mijn vrouw. De tweede is net opgericht door mij en staat op het punt run testen. EFE 1230ccm motor, hoofd porten, nokkenassen scherpe, dikke RS carburateur en ga zo maar door. De derde kat is gebouwd voor de tijd uit elkaar. Een arm achterbrug, USD vork, B12 motor en nog veel meer wijzigingen. Dit moet misschien een project voor het circuit.