Ah, ik zie dat ik ook wel eens antwoord mag geven op de gestelde vraag.
Nee de scooter is niet van mij maar van m'n zus en is geen Katana/AY50
Nadat m'n zus er een ongeluk mee had gehad was de voorvork krom en niet meer leverbaar volgens de scooterboer in Rotjeknor.
Dus ik maar eens op het internet gezocht en een slopert voor weinig gescoord en die voorvork erin gemeubeld. Verder wil ik er niks mee te maken hebben.
Het T-stuk wat in de klapkat zat heb ik, net als nogal wat andere onderdelen overgebomen van een gestrand project van iemand in Volendam. Dus wat er met de GSX750F gebeurt is waar het van was weet ik niet.
Wat er nu inzit komt van een andere sloper die ik van een vriend gehad hebt en die hij naar huis heeft gereden. Dus hopelijk is die wel recht. Bij oude motorfietsen moet je natuurlijk tijdens een proefrit bepalen of het allemaal nog recht is, maar ik heb er inmiddels een paar waarbij een proefrit, gezien de staat van de motor, onmogelijk was.
Meestal denk je van jezelf dat je toch geen domme dingen doet. Zoals rijden met een totaal versleten band. M'n voorband verloor snel druk, dus ik denk ik zal eens kijken. Nou dat kijken hoefde dus niet meer......was gewoon serieus versleten, en dat had ik ff niet in de peiling. Dus vandaag maar eens ff een nieuw bandje om de velg laten leggen. Beter opletten in het vervolg