..
Opvallend is dat 2 plaatjes een beetje krom zijn, en dat een van de afstandsbusjes waar je de achterkant van het blok mee vast zet ook krom was op een flens.Gevolg van een flinke stuiter?
lijkt me wel..
geen andere indicaties te vinden van een valpartij op het frame of op ander delen? (geschaafde motordeksels, stuureinden, plaatwerk etc..)
op eerdere GSX750's en 1100's zijn de voorste motorblokophangplat
en trws opzettelijk krom, d.w.z. met een sprong erin.. geen idee hoe dat zit met ES-en of pop-ups..
Met monteren rechte onderdelen erop zetten (had ik nog van een 750ES) of toch weer de kromme?
euh.. met de sterke aanwijzing dat de fiets dus ooit grondig in contact is geweest met het asfalt op een manier waarvoor 'ie niet is ontworpen
lijkt me het verstandig de rechtheid van het frame eens te (laten) checken..
dat de fiets verder wel goed stuurde hoeft niet alles te zeggen.. (en een 750ES heeft toch precies dezelfde geometrie als en popup? .. dus zou hetzelfde moeten sturen..
)