Ik denk dat je orginele ketting een 630 is en die van het gsxf-spul 530.
Vraag me af of er 630 achtertandwielen te krijgen zijn met een passend 5-gats steek voor je nieuwe achterwiel.
Tis waars handiger om voor ook een 530 tandwiel te zetten ( splines zijn het zelfde) en met een 530 ketting te rijden.
Ik vermoed dat je een 160 achterband hebt dus wat betreft aanlopen van je ketting op je band of frame zal dit allemaal wel meevallen.
Nadeel van een 530 ketting is dat de tandwielen "kleiner" zijn door de kleinere steek van de tanden een dus je ketting sneller zal over het scharnierpunt van de achtervork zal slepen.Dus een geleider-rubbert is dan wel gewenst.
De kettinglijn bepaal je makkelijkst als je nog je orginele achtervork hebt via het achterwiel wat er uitkomt.
Meet aan de linker kant de afstand van het tandwiel tot aan de vork plus de dikte van je tandwiel gedeelte door 2, en je weet waar je tandwiel moet zitten ten opzichte van je achtervork.
Kijk bij je nieuwe wiel wel of de hartlijn het zelfde is als bij het orgineel.
Sommige achtervorken zijn niet symetrisch wat betreft inbouwbreedte.
Een GSXF en GSX es wel geloof ik.
Ps. ik zou je wielen/vork-upgrade mooi in je ES laten zitten.
Helemaal niet verkeerd