Zo, eindelijk wat te melden.
Allereest de eigen wielen maar weer in de Klapkat gefreubeld. (en de 3-spaaks "F" wielen in de GSX750ES) Als je alles van te voren weet.............is er niks an
Electrisch een en ander getest. Ik had hier en daar het een en ander weggehaald aan kabelschoenen en kroonsteentjes
en vervangen door soldering met krimpkous.
De originele uitlaat flink geschuurd en afgelopen donderdag op mijn werk gespoten in hittebestendig zwart. Daarna de verföhns erin om 'em warm te stoken. Een ondersteund met een balkje. Maar was toch iets weggeschoven. Bijna fikkie......
Zaterdag de uitlaat eronder gehangen.
Vandaag verschrikkelijk
zitten kloten heel erg zoet geweest met de kap onder het zadel. Kwam totaal niet uit met het achterlicht. Tot ik erachter kwam dat de boutjes voor de nummerplaat en kentekenverlichting niet alleen aan het kunststof hangen maar ook door het metalen binnenspatbord horen.....Enfin 2 uur later zat het 'al' op z'n plek.....ahum. Zoet hoor met die mecanodoos.
Nog even wachten op de nieuwe koppelingsleiding, dan de kuip en tank er weer op en rijden met die handel. (hoop ik)