Kat met doorkijk, gaaf!
zo had ik het nog niet benoemd, maar "doorkijk" klinkt wel shexhy..
heb een vaag plan om een tas inelkaar te zetten die je in die ruimte kunt ophangen.. spaart weer een tanktas/rugzak/zadeltas uit..
Wil hem graag in het echt bewonderen
we moesten anders binnenkort maar weer eens een KatClubMeeting-dagje af gaan spreken..
de laatste is nl. alweer even geleden..
right.. vandaag even niet gereden, en bezig geweest met het aanpakken van de diverse bugs, en het naspeuren van losgetrilde boutjes etc..
ik zag al snel dat het schakelprobleem te wijten was aan een losgedraaid schakelstangetje.. hierdoor raakte het pedaal dus de zijstandaard en bewoog niet ver genoeg om de eerste versnelling in te kunnen schakelen..
beetje suf..
maar gelukkig dus niks mis met de versnllngsbak.. phew..!
verders voornl. bezig geweest met het uitelkaar vissen van de beluchter in de tankdop..
een hoop pielerige pafjes, en zag al snel dat er 1 veertje verfrommeld was en het klepje hierdoor niet kon afsluiten.. sowieso een beetje matig afgewerkte onderdelen (pfff.. overpice-de amerikaanse meuk..
)
beide veertje zijn tamelijk slap, dus ben druk op zoek naar vervangers hiervoor.. maar heb nog niks passends/geschikts kunnen vinden..
zag verders dat 't achterlicht was losgetrild, en dat de ketting vrij slap stond.. die ketting is nieuw dus da's normaal dat'ie nu even wat rekt..
het gevolg daarvan was echter wel erg voelbaar in de aandrijving bij gas dichtdraaien (wgs gemis transmissiedemper vermoed ik..) naja, even stellen en dan zien/voelen of 't idd opgelost is..
verders vanavond nog even opgefriste "crush seals" in de banjoboutaansluitin
g van de oliekoelert zetten, en dan is dat puntje wrs ook weer gefixt..
hoop za/zo weer een stukje te kunnen gaan rijden, maar lijkt erg afhankelijk van de nog te vinden ontluchtings-veertjes..
oja.. ondertussen 4 stuks cheapo voltmeter led-displaytjes besteld op ebay om hiermee de conditie van de LiFePO4-accu in de gaten te kunnen houden.. (belangrijk is verschil in lading tussen de cellen op tijd te signaleren..)
moet uit China komen, dus zal wrs wel effe duren voordat 't pakje hier is..