Nieuw nieuw katspul..

Nieuws:

 

Auteur Topic: Nieuw nieuw katspul..  (gelezen 218247 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

  • ****
14 apr 2014, 17:42
right..

deur is continu versperd door 4-wielig blik in 2 parkeervakken tegelijk..  >:(
Had dat ff gemeldt, vanmorgen nog in je achtertuin (EMC) geweest om mezelf te laten sjekken. Was dan met een heftruck gekomen ipv GSX en had daar wel ff kunnen scheppen...
Citaat
gisteren ook m'n rug een beetje zeer gedaan met inpandige plaatswisselactie EFE en Kat.. dus dat wordt effe rust houden komende dagen..  :(
Auwwwwwww  :'(
Citaat
daarom voor nu slechts&alleen weer een teasert..  ;)


Gaaf!! Slot ziet er ook indrukwekkend uit. Nu nog een transformator zodat je van de 220 10.000 V maakt en dat eropzetten! Ziet er echt schitterend mooi uit!!!! Dus laat maar komen die posters  :P
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • *****
14 apr 2014, 21:29
Had dat ff gemeldt, vanmorgen nog in je achtertuin (EMC) geweest om mezelf te laten sjekken. Was dan met een heftruck gekomen ipv GSX en had daar wel ff kunnen scheppen...

in de buurt?  ..met een heftruck wat plaats maken was dan idd een goeie oplossing geweest..  :D  en dan de lepels net effe 10cm te hoog hangen..  [devil]

Citaat
Auwwwwwww  :'(
yep.. heb in het verleden te vaak/lang over de motor hangend gesleuteld..  :-[ nu vrij snel last bij verkeerde houding/beweging..

Citaat
Slot ziet er ook indrukwekkend uit. Nu nog een transformator zodat je van de 220 10.000 V maakt en dat eropzetten!

dat slot moet nog eigenlijk aan iets vastigs vast (vloeranker b.v.)..
hoogspanning erop is verder ook een goed plan, maar dan kan je in NL zelf gaan brommen als je op deze manier je eigendommen wil beschermen..   :-\
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
14 apr 2014, 22:42
Mieters! ik ben benieuwd naar hoe je eerste ritje zal gaan!
komt vast goed zo te zien  [tu]
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ***
15 apr 2014, 09:05
Geweldig, succes met je testrondje, dat alles maar netjes en goed werkt.  [tu] [tu]
Katana1100sz  Katana1100sz

  • ***
16 apr 2014, 16:35
Kwijlerdekwijlerdek wijlkwijlkwijl
Katana ni rei

  • *****
16 apr 2014, 17:42
noudan.. eerste meters (blokje rond) gereden ondanks de rugpijntjes..  :)







eerste indruk:
staat wellicht toch wat veel op z'n neus en qua sturen voelt 'ie totaal anders dan m'n EFE.. kan de achterkant nog ietsje laten zakken desnoods..
carbs pikken lekkenr op (had de oude instelling voor de standaard EFE nog op papier staan) en lijken voor nu geen aanpassing nodig te hebben..
remmetjes voelen goed, maar pakken niet.. is ook niet vreemd wgs gebruikte remblokken op "vreemde" remschijven.. moet effe inslijten medunkt..
verders voelt de aandrijving goed (ondanks gemis transmissiedemper achterwiel), alleen wel wat schraapsel op de velg gevonden dat wrs van de delrin kettinggeleider afkomstig is..  :-X hmmm..  :-\ effe in de gaten houden..
verders totzover 1 olielekje gevonden bij de aansluiting op de oliekoelert.. (bout ietsje aangetrokken)

right.. morgen hopelijk weer meer..  :P
« Laatst bewerkt op: 17 apr 2014, 20:26 door arnout »
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
16 apr 2014, 21:00
Wouw!!!!!!!!!!
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • ***
16 apr 2014, 21:07
PORNO [pimp]

Ziet er bizar goed uit man [tu]

  • ***
16 apr 2014, 21:40
Zeer mooi resultaat na jaren sleutelen en als je de achter brug onder een hoek van 11 of 12 graden zet zal het gevoel / sturen ok zijn , de meeste achterbruggen hebben een vergelijkbare hoek
Ach je het leven van een zelfbouwer is niet gemakkelijk  ;)

  • *****
17 apr 2014, 20:25
Zeer mooi resultaat na jaren sleutelen..

zenks.. 't gaat best, hmm..?   ;D
en tja, het project heeft idd wel wat (jaren) langer geduurd dan vooraf gehoopt..  :-[

..en als je de achter brug onder een hoek van 11 of 12 graden zet zal het gevoel / sturen ok zijn , de meeste achterbruggen hebben een vergelijkbare hoek

heb even grofweg gemeten en de achterbrug staat idd onder een hoek van zo'n 11 grdn.. maarja, er zit een 18" achterwiel in en heb het draaipunt zo'n 8mm naar beneden verplaatst, wat allemaal "meehelpt" bij de hoogte van de kont..
heb de lengte van de achtervering vandaag nog niet aangepast.. wel de Kat nu voor een redelijk testritje naar buiten geduwd..
en.. stuurt enorm licht.. het lijkt wel een fiets! (je weet, zo'n ding met trappers..  ;) ) ..groot verschil met m'n EFE waar je echt wel stevig aan het stuur moet trekken om de bocht door te kunnen..

schakelen gaat echter vrij hakerig (klunk! klunk!) en kon op een gev. moment z'n 1 niet meer vinden.. (pedaal wellicht te weinig "slag"?).. koppeling is goed, en hij "kruipt" niet bij 't stoplicht, dus daar ligt de hakerigheid niet aan..

verders leek het blok op den duur wel wat warm te worden.. 100 grdn na een kwartiertje door de stad en wat vlottere weggetjes in Schiedam..  :-\ carbs staan niet te krap ofzo, wellicht timing verkeerd?

het "schraapsel" op het achterwiel lijkt voornl. wit vet te zijn dat van de nieuwe ketting afgeslingerd is.. is nu minder, en aan de kettinggeleider is verder niks te zien..

verders toch even opnieuw die oliekoelerleidingaa nsluiting doen, want blijft lekken..
en.. de ontluchter in de tankdop werkt niet echt lekker, want gooit er ook benzine uit..  :( effe uitelkaar halen om nader te bekijken.. desnoods permanent afdichten en een aparte ontluchter op de tank zetten..

als laatste euvel voor nu lijkt 1 van de remschijven voor wat krom.. ze lijken zwevend opgehangen, maar blijkbaar niet.. t.z.t. effe een meetklokje erop zetten.. lage prio..

goed.. al met al totzover niet ontevreden..  [yes]
                                        .. . . .  .  .   .

  • **
17 apr 2014, 20:41
Kat met doorkijk, gaaf! (eerste foto)

 [tu]

  • ****
18 apr 2014, 11:56
Helemaal mee eens... [yes]
Wat een GE-WEL-DI-GE Kat is het geworden.
Diepe buiging... [tu]
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SRTurbo-Katana GSX1100SZ-HarrisMag2-HarrisMag4-BakkerGS1000-JMCGSXR1216-BimotaYB8-UPSSR750R-2xGSXR1216M-2xGSXR1100N-3xGSXR1100J-GSXR1100W-6xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400Turbo-TL1000R-KTM1190S

  • *****
18 apr 2014, 12:19
Respect Arnout, is een mooie katana geworden!
Wil hem graag in het echt bewonderen  ;D
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
18 apr 2014, 23:54
Kat met doorkijk, gaaf!

 :D zo had ik het nog niet benoemd, maar "doorkijk" klinkt wel shexhy..  [pimp]
heb een vaag plan om een tas inelkaar te zetten die je in die ruimte kunt ophangen.. spaart weer een tanktas/rugzak/zadeltas uit..  [smart]

Wil hem graag in het echt bewonderen  ;D

we moesten anders binnenkort maar weer eens een KatClubMeeting-dagje af gaan spreken..  [yes] de laatste is nl. alweer even geleden..  :-[

right.. vandaag even niet gereden, en bezig geweest met het aanpakken van de diverse bugs, en het naspeuren van losgetrilde boutjes etc..
ik zag al snel dat het schakelprobleem te wijten was aan een losgedraaid schakelstangetje.. hierdoor raakte het pedaal dus de zijstandaard en bewoog niet ver genoeg om de eerste versnelling in te kunnen schakelen..
beetje suf..  :-[ maar gelukkig dus niks mis met de versnllngsbak.. phew..!

verders voornl. bezig geweest met het uitelkaar vissen van de beluchter in de tankdop..



een hoop pielerige pafjes, en zag al snel dat er 1 veertje verfrommeld was en het klepje hierdoor niet kon afsluiten.. sowieso een beetje matig afgewerkte onderdelen (pfff.. overpice-de amerikaanse meuk..  ::) )
beide veertje zijn tamelijk slap, dus ben druk op zoek naar vervangers hiervoor.. maar heb nog niks passends/geschikts kunnen vinden..  :(

zag verders dat 't achterlicht was losgetrild, en dat de ketting vrij slap stond.. die ketting is nieuw dus da's normaal dat'ie nu even wat rekt..
het gevolg daarvan was echter wel erg voelbaar in de aandrijving bij gas dichtdraaien (wgs gemis transmissiedemper vermoed ik..) naja, even stellen en dan zien/voelen of 't idd opgelost is..

verders vanavond nog even opgefriste "crush seals" in de banjoboutaansluitin g van de oliekoelert zetten, en dan is dat puntje wrs ook weer gefixt..

hoop za/zo weer een stukje te kunnen gaan rijden, maar lijkt erg afhankelijk van de nog te vinden ontluchtings-veertjes..  :-\
oja.. ondertussen 4 stuks cheapo voltmeter led-displaytjes besteld op ebay om hiermee de conditie van de LiFePO4-accu in de gaten te kunnen houden.. (belangrijk is verschil in lading tussen de cellen op tijd te signaleren..)



moet uit China komen, dus zal wrs wel effe duren voordat 't pakje hier is..  :-\
                                        .. . . .  .  .   .

  • ***
19 apr 2014, 12:59
Kleurrijk geheel Arnout en gelukkig dat er niet stuk is gegaan tijdens de grotere proefrit

Katclubmeeting ja leuk