..dubbele humbuckerts
ha..!
lijkt er idd op.. tja, standaard uitrusting voor een scheurijzer..
right.. aardig wat uurtjes kwijtgemaakt aan een klein onderdeel, nl. een aanslagnokje voor de tellerkast van de km-tellert.. het ding draaide nl. mee met het aantrekken van de vooras..
normaliter zit er gewoon een nokje op de vorkpoot, maar in dit geval moest er iets verzonnen worden dat weggeklapt kan worden.. ik heb destijds de voorasconstructie nl. omgedraaid om toepassing van een tellerkastje mogelijk te maken.. hierdoor is er manouvreerruimte nodig rondom dat kastje om het voorwiel te (de)monteren..
het lijkt een simpel plaatje..
..maar de rugzijde is dus uitgefreesd zodat 'ie heen- en weer kan schuiven op een verhoogd deel op de vorkpoot (hier zit op een SuperDuke de speedosensor gemonteerd)..
de 2 boutjes vallen in slobgaatjes die de mogelijke slag bepalen..
dus.. naarbeneden schuiven om het nokje vast te grijpen, omhoog om ruimte te maken bij wiel demontage..
right.. nu nog het voorwiel balanceren en de boel kan weer (def.) terug op z'n plek..
☑ aanslagnokje voorwielas/tellerkastje
☐ zwarte delen plaatwerk spuiten
☐ ruitje polijsten
☐ waterslide decals ontw/maken
☐ tankstickers plakken
☐ tankdop "zitting" monteren
☐ balanceren wielen
☐ beschadigingen achterwiel bijwerken
☐ choke-draaiknop mechanisme beter/anders maken
☐ oplaadbegrenzer/balanceer-circuitje solderen voor LiFEPO4-accu
☐ kleinspul&onvoorzien/vergeten