zodan.. eindelijk weer 'ns gaan plaatwerkschuren en heb de harde randjes van de zwarte banen op tank en kuipje wat afgevlakt met korrel 1200.. ook de zwartige spuitnevel weggeschuurd..
e.e.a. was daarmee dus klaar voor de allesafdekkende 2K laklaag, maar eerst moesten nog de stickers geplakt..
bij nader inzien de oorspronkelijk bestelde outline stickers toch maar niet gebruikt.. dit leek me visueel toch wat te druk worden..
"gelukkig" was de bestelling hiervan destijds fout gegaan en kreeg ik in eerste instantie een set "gewone" zwarte tanklogostickers.. die heb ik dus nu dus gebruikt dus..
Bij de eerste SUZUKI-sticker de natte methode gebruikt om nog wat correctiemogelijkhe
den te hebben bij het plakken.. maar dat bleek toch niet zo handig als gedacht, want de afzonderlijke letters plakten nogal stevig aan het transparante "hulp-papier" waardoor het een aardige worsteling werd om de stickerdelen op de tank te krijgen..
dit was dus
niet de manier om dit te doen..
stikkert aan de andere kant dus gewoon "droog" geplakt, wat in verhouding supersnel&eenvoudig ging.. goed, weer wat geleerd..
daarboven de waterslidedingessen geplakt dat verder ook vlot ging.. helaas blijkt de transparante achtergrond hiervan zich toch wel wat gelig af te tekenen.. maarja, alle katakana-tekens afzonderlijk uitknippen&plakken zou het netjes plaatsen ervan erg lastig hebben gemaakt.. daarom dus alles maar aanelkaar laten zitten..
om evt. vragen voor te zijn: ..als ik het goed heb gedaan zou er in 't japans "schizo katana" moeten staan.. de werktitel van het katspulproject is nl. "skizzokat", enigszins verwijzend naar de niet-Katana oorsprong van de fiets.. ach.. 't bekt goed, en 't beestje moet een naam hebben.. ☑ waterslide decals ontw/maken
☑ tankstickers plakken
☐ plaatwerk blank spuiten met 2K meuk
☐ tankdop "zitting" monteren
☐ choke-draaiknop mechanisme beter/anders maken
☐ oplaadbegrenzer/balanceer-circuitje solderen voor LiFePO4-accu (working on it..)
☐ kleinspul&onvoorzien/vergeten