Daarnaast is de uitlaat is ook nog een projectje op zich.
Hij is wel gewoon voor de GS550.Een 4 in 1 (zoals er origineel ook onder zit..)maar dan verchroomd. Het demper-ophangpunt is wel anders van positie, maar dat is aanpasbaar.
Het lastige zit hem in het spruitstuk! Ze staan wel genummerd, en volgorde is goed (ook toch wel met andere volgordes geëxperimenteerd zonder succes)
Probleem is dat ze niet goed uitkomen bij het verzamelstuk in de demper.
De onderste twee buizen heb ik inmiddels wel naast elkaar gekregen, maar er zijn er nog twee die echt te scheef ervoor staan.
Ik kan er ook niet teveel aan buigen want dan breken de flensbouten miss af en dat is niet fijn
-----------------------------
De flensen die erbij zaten pasten ook niet bij pijp 2+3 op het blok, omdat ze dan vastliepen tegen de uitstulping in t middelste deel van het blok (waar die nokkenas ketting doorheen loopt.)Maar de originele flensen kunnen er gelukkig wel omheen en vastgedraaid worden, die had ik bewaard en zal ze zwart spuiten (zijn donders verroest
) en gebruiken.
-----------------------------
Nu had ik gedacht om er evt. open pijpen van te laten (muhaha), gewoon twee aan elke kant, en de uitlaat-spruitstukken verlengen zodat het een motor met sidepipes word!
Heb ook nog van dat uitlaatverband liggen ( mooi oldskool spul)
Alleen is dat waarchijnlijk wel errug vervelend op de snelweg
en niet fijn voor lange ritten. (die juist gemaakt moeten worden)
Anyways.. heb ook al even zitten kijken naar alternatieve dempers, dacht aan misschien 2 2in1 dempers te gebruiken, ideas anyone??