katanameeting + ritje 2012

Nieuws:

Poll

Welke dagen schikken je allemaal in principe voor de eerste meeting van 2012? Let op, meerdere opties aanklikken! Een lid kan z'n stem naderhand nog wijzigen. Laatste stemdag is wo. 21 maart!

za. 31 maart
2 (7.7%)
zo. 1 april
3 (11.5%)
za. 7 april
2 (7.7%)
zo. 8 april
3 (11.5%)
za. 14 april
2 (7.7%)
zo. 15 april
2 (7.7%)
za. 21 april
3 (11.5%)
zo. 22 april
3 (11.5%)
za. 28 april
3 (11.5%)
zo. 29 april
3 (11.5%)

Totaal aantal stemmen: 4

Poll gesloten: 22 mrt 2012, 00:44

Auteur Topic: katanameeting + ritje 2012  (gelezen 24965 keer)

20 feb 2012, 13:00
Even een idee, wanneer zullen we het eerste katanaclub ritje van 2012 rijden? ;D
Had het er vandaag met Daan over en we vonden dat het wel een goed idee.
Dus zullen we even kijken wie en wanneer en als het kan ergens in April,, want begin mei vertrek ik weer naar de zandbak voor een paar maanden en ik zou zelf graag ook nog even een ritje willen rijden. ::)
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

• No avatar
  • **
20 feb 2012, 18:10
Hoi Peter
GOED PLAN tot nu toe kan ik niet de 15e (norton treffen).
Als je om een route verlegen zit kan er een van de plank pakken,vertrek dan van af Zeist.
Slot van de tank wisselen !wanneer.
sensei.

20 feb 2012, 19:11
okeedan.. eerste meeting van 2012!  8)

het "wanneer?" is dan idd vooralsnog belangrijker dan het "waar?".. dus zo gauw er wat feedback komt over wanneer men wel/niet kan, valt er een meest gunstige datum te kiezen..
evt. kan ik daarvoor ook even poll-etje in elkaar zetten? ..al is die wrs pas nuttig als er slechts enkele data over zijn om uit te kiezen..

wat mij betreft zou het ook al ergens in maart gehouden kunnen worden, zodat 't nog iets van een seizoensopenings-achtig karakter kan hebben.. al kan maart z'n staart wellicht nog wat veel roeren..  :-\

w.b. rit-voorstellen: veel bochtjes, weinig camera's/wielrenners/wandelaars/auto-toerders, goed asfalt, mooi landschap en ergens halverwege een terrasje o.i.d. t.b.v. de inwendige mensch..
al hangt de rit natuurlijk als eerste af van de gekozen meeting-plek..

.. . . .  .  .   .

21 feb 2012, 18:13
Ik ben voor  8)
Katana ni rei

21 feb 2012, 22:32
inderdaad, het ´wanneer´  is wel handig om even te weten.

Ik dacht ik stel even een paar weekenden voor:

31 mrt / 1 apr
7 - 8 apr
14 - 15 apr
21 - 22 apr
28 - 29 apr

Ik kan iig al deze datums
En de plaats is dan de volgende stap  8)

21 feb 2012, 23:48
wat? ..een weekend-meeting? ;D

w.b. de voorsteldata kan ik vooralsnog of maak gewoon tijd..  8)

ik zit even te peinzen over hoe men op een makkelijke en overzichtelijke manier zou kunnen stemmen voor bepaalde data.. hmm.. 'ns effe kijken hoe dat pollenspul op dit forum werkt..
okeedan.. poll toegevoegd..
« Laatst bewerkt op: 22 feb 2012, 00:12 door arnout »
                                        .. . . .  .  .   .

• No avatar
  • **
22 feb 2012, 15:49
Brommer
VERTREK VAN UIT ZEIST VELE BOCHTEN HOOGTEVERSCHILLEN PONDJE OVER DE DIJK NEMEN OP EEN BINNENPLAATS MIDDEN IN HET DORP MET STADSRECHTEN  KOFFIE  ENZ.
SENSEI.

25 feb 2012, 23:44
Begin april op een zondag, maakt me niet uit waar... ;D
GSX1100SZ/F/R.... HYBRID.

26 feb 2012, 09:35
Begin april op een zondag, maakt me niet uit waar... ;D

Ik vind zondag prima, zal 1 van de katana's alvast ff uit de schuur trekken om te kijken of alles nog werkt 8)

26 feb 2012, 17:29
Ik moet nog even kijken welk weekend ik wel en niet kan.
Citaat
PONDJE OVER DE DIJK NEMEN
Kunnen we dat niet gewoon rijdend doen?   :P ::)
Katana ni rei

26 feb 2012, 23:00
Citaat
PONDJE OVER DE DIJK NEMEN
Kunnen we dat niet gewoon rijdend doen?   :P ::)

scherp..!  ;D

de pont/djes enigzins in de buurt van Zeist die ik kan vinden gaan over de Lek.. o.a. Wijk bij Duurstede dus, maar daar zijn we de vorige keer al langs gecrost..  :)
helemaal niks mis mee natuurlijk, er zijn zat mooie routes te vinden in dit deel van het land..
maargoed, de route voor een ritje is natuurlijk als eerste afhankelijk van welke plek we in NL als tref- of uitgangspunt kiezen, al hoeft dat natuurlijk niet perse bij iemand thuis ofzo.. (al is dat wel wat makkelijker w.b. Katana's kijken, bagage dumpen, noodreperaties, BBQ-en/patatje eten, etc.. )
naja.. we zien wel t.z.t... eerst maar even wat nieuwe olie+filter in de EFE gedaan, aangezien "katspul" nog lang niet rijdend is..   :-X
                                        .. . . .  .  .   .

• No avatar
  • **
4 mrt 2012, 19:23
BROMMER
WAT WORDT ER NU GEDAAN!

5 mrt 2012, 00:11
BROMMER
WAT WORDT ER NU GEDAAN!

??? lijkt me duidelijk..
"er" wordt gewacht totdat er voldoende gestemd is en er dus een datum aangewezen kan worden..
DUS STEMMEN ! ..en geen caps lock meer gebruiken ajb..  :P
                                        .. . . .  .  .   .

• No avatar
  • **
11 mrt 2012, 12:54
Brommer
Voorstel datum prikken en vertrek punt en gaan waarom deze manier (wachten op)werkt niet.Gezien mijn 30 jarige ervaring met het uitzetten van tourtochten.
Geschreven in onderkast.
Sensei

12 mrt 2012, 01:59
Brommer
Voorstel datum prikken en vertrek punt en gaan waarom deze manier (wachten op)werkt niet.

waarom wachten? waarom op deze manier?
nou, omdat er in de praktijk vaker is gebleken dat er altijd mensen zijn niet kunnen op een bepaalde datum als die zomaar uit de hoge hoed wordt geslingerd..
d.m.v. van die poll heb ik dat deze keer willen voorkomen.. hoe meer democratisch wil je het hebben?! :D de leden bepalen nu zelf welke datum het beste schikt i.p.v. dat een bestuur/voorzitter/organisator dat voor hun doet..
natuurlijk moet er dan wel gestemd worden, anders werkt het niet..  ::)

aan de andere kant ik kan me voorstellen dat lang niet iedereen even graag z'n agenda hier op het forum (en internet!) ter inzage wil geven (om wat voor reden danook..) dus is dat het geval, stem dan alleen voor enkele dagen die je het meest geschikt vind.. of ondersteun alleen de datums die er nu al uitspringen..

hoedanook begint het langzaamaan wat te dringen qua tijd, dus zoals het er nu naar uit ziet wordt het zo. 1 april of zo. 8 april.. dus die data iig effe vrijhouden..
waar? Rotterdam? Zeist? Amsterdam?  :P

Citaat
of zo. 8 april..
oh.. bedenk me net dat het dan 1e paasdag is  ::) en mensen dan wellicht een lang weekend weg zijn..
« Laatst bewerkt op: 13 mrt 2012, 17:19 door arnout »
                                        .. . . .  .  .   .