Right.. Ondanks de toezegging van Robert (thnks!) lijkt verdere animo w.b. voorsteldatum a.s. zondag 29 mei tamelijk mager. Wellicht mede omdat vanwege Hemelvaartsdag men al een lang weekend gepland heeft met andere invulling, of anderszins de weersverwachting weliswaar droog maar vrij frisjes is. En dan is het msschn beter om naar een andere datum uit te kijken..
De week erna is het echter Pinksteren met dito lang weekend, en zou dan om dezelfde reden ook niet schikken. (pfff.. ieder jaar weer hetzelfde gedoe.. het zou verboooden moeten worden!
)
Volgende optie zou dan zo. 12 juni worden.
Ondertussen heb ik iets verder geschaafd aan een route "Grote rivieren", maar lastigheid daarin is nog even het vinden van geschikte start- en eindplekken (die van bepalende invloed zijn) en terugbrengen van de lengte (nu +350km).
..Het mag van mij ook een kleine tour zijn, bijv. ZH eilanden en Het Biesbosch met versnaperingen en geklets ;-) Zet Kees goeie koffie?
Kleine tour? Normaal mikken we op zo'n 160-180km, mede afh. van het aan te houden tempo. Zelf vind ik dat wel wat aan de korte kant, maar hierbij komt natuurlijk ook nog een (voor ieder verschillend) aantal km's om van en naar start- en eindpunt te reizen.
Met de nodige stops en afsluiter op het eind genoeg tijd om te kletsen medunkt?
Op de ZH eilanden valt idd ook te rijden, maar is m.i. niet zo boeiend als het rivierenlandschap. Interessanter is dan het Drechtstedengebied (kan erg druk zijn), en daarop aansluitend de Waal en de Afgedamde Maas (wel tamelijk krappe dijkjes).
DE Biesbosch is verder ook een aanrader, maar dan alleen met een boot!