..en heb hogere clip-ons gemonteerd zodat ik net ietsje hoger zit en dat bevalt goed.
Clip-ons nu òp de kroonplaat? (Moeten daarvoor de vorkpoten niet ietsje doorsteken?) Of toch onder de kroonplaat maar met "verlengstukjes", zoals Jeroen die ook op zijn Project-Kat heeft geschroefd?
Dat bord is een aparte ja, in het weekend mag je er niet rijden, maar dat moet je ook niet willen met al die wielrenners, fietsers en cabrio's.
Bord is dus meer een waarschuwingsbord w.b. naderend sterk verminderd rijgenot?
..Dan ga ik wel even mn andere katana uit z'n winterslaap halen, die is wat beter bestendig tegen snelheidsdrempels
Je bedoelt de 1100 Special met twin shocks? Een mono-shock veert doorgaans een stuk soepeler dankzij de langere veerweg, maar wellicht dat je YSS-demperts wat langer zijn w.d.b. dan standaard?
Ritje grote rivieren?
Tja.. da's niet heel spannend voor mijzelf natuurlijk, aangezien ik het vrij goed ken. Andere suggesties voor minder platgereden paden zie ik anders graag komen (zolang die landschappelijk en bochtentechnisch interessant genoeg zijn).
Ohja.. Stroomvoorziening van m'n GPS heb ik inmiddels opgelost. (Stroomkabeltje aan navigeerkastje vastgesoldeerd).