Geen dank Bert. Ik ben blij dat ik m'n anders verstoffende kennis weer een beetje kan luchten.

Evt. nog toe te voegen aan de bestellijst:
- O-ringen 2x voor op de "ton-vormige cyl.kopmoeren (zondermeer een aanrader)
- uitlaatpakkingen (niet absoluut nodig als je de oude uitlaat weer monteert)
- afh. van de toestand, maar wrs ketterhard en gekrompen: inlaatrubbers
- afh. van compressietest of olieverbruik: zuigerveren
- afh. van olieverbruik en leksporen in kanalen: klepseals (maar dat vereist natuurlijk klepdemontage waar je mogelijk geen trek in hebt)
- goed werkplaatshandboek (maar anders ook te downloaden van een zekere liefhebberswebsite
![winky wink [winky]](http://www.katanaclub.nl/forum/Smileys/yabb/wink3.gif)
)
Verder zou je de volgende zaken op je lijst evt. kunnen skippen:
- 4x koperen ringen (oude hergebruiken t.p.v. buitenste hoge moeren, het betreft geen olieafdichting naar "buiten". onder de 2 dopmoeren echter wel goede koperen ringen gebruiken. onder open/gewone moeren zijn verder stalen ringen gebruikt.)
- halve maantjes (oude hergebruiken tenzij gekrompen of beschadigd)
- pakking ontluchtingsdeksel (gewoon niet loshalen tenzij lek of beschadigd)