Ah.. Da's een strak kontje geworden.
Medunkt dat de plaathouder daarbij nog een steppenmotor mist met drukknopbediening op het stuur?
Kabelbediening kan natuurlijk ook gezien de zadelontgrendeling. (Dat wordt speuren naar de geheime bedieningsknop.)
Een goed voorbeeld doet goed volgen, maar jij hebt het jezelf wel wat minder moeilijk gemaakt dan ik door te kiezen voor een modernere variant zadelgrendel.
De undertail ("onderstaart?") levert je een bak ruimte op die je deels als bagageruimte kunt gaan gebruiken. Elektrospul zul je hier ongetwijfeld ook willen plaatsen, maar dat hoeft niet veel ruimte te kosten. (Ik heb op m'n Kat alle elektroprut incl. "accu" onder alleen het rijdersgedeelte kunnen proppen, en heb de duo-ruimte op de undertail -bij langere trips- gevuld met een uitgebreide pech-onderweg-set incl. literfles olie, warme trui..
bandenset, kampeerset, klapstoeltjes, barbeknoei, opwerptent, buitencinema, motorlift.. )
Ohja.. Naast alle nieuwigheden/upgrades heb je gelukkig het standaard achterlicht onaangeroerd gelaten, en de verleiding van opzichtige led-bling-meuk
kunnen weerstaan. Tóch kan ik aanraden iig het halogeen-lampje te vervangen voor een "kwaliteits" led-lampje, if indeed nog niet is gemonteerd, vanwege betrouwbaarheid èn vertraginsvrij oplichten bij inknijpen van de remhendel. De meeste BAY15d led-lampjes laten echter nauwelijks verschil tussen rem- en achterlicht zien, en horen daarom in de vuilnisbak thuis, want ronduit gevaarlijk. Naar goed spul is het even zoeken, maar dat voorwerk heb ik al gedaan
hiero.