GSX1135S

Nieuws:

 

Auteur Topic: GSX1135S  (gelezen 30030 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

  • ****
3 feb 2021, 10:29
Ik had hier en daar wat beschadigingen, dus terug moeten schuren en dus kale plekken.
Vandaar eerst maar in de primer.
Kleppendeksel heb ik overigens NOS voor.  [winky]
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SRTurbo-Katana GSX1100SZ-HarrisMag2-HarrisMag4-BakkerGS1000-JMCGSXR1216-BimotaYB8-UPSSR750R-2xGSXR1216M-4xGSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-8xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400Turbo-TL1000R-KTM1190S

  • ****
8 feb 2021, 12:21
De opbouw is begonnen...









"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SRTurbo-Katana GSX1100SZ-HarrisMag2-HarrisMag4-BakkerGS1000-JMCGSXR1216-BimotaYB8-UPSSR750R-2xGSXR1216M-4xGSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-8xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400Turbo-TL1000R-KTM1190S

  • *****
8 feb 2021, 19:24
Dat ziet er al goed uit. In dit tempo zul je nog spikebanden en een sneeuwschuiver moeten gaan monteren voor een proefrit.  ;)

Btw.. Bedrading ontsteking is nog een puzzel zo te zien?
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
9 feb 2021, 09:11
Nee hoor. Maar die krijgen een andere routing. Deels verlengen, etc.
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SRTurbo-Katana GSX1100SZ-HarrisMag2-HarrisMag4-BakkerGS1000-JMCGSXR1216-BimotaYB8-UPSSR750R-2xGSXR1216M-4xGSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-8xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400Turbo-TL1000R-KTM1190S

  • ****
15 feb 2021, 11:27
Andere kant de blokboutjes er in, andere "tandwieldeksel" en kettinggeleider aangepast.





"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SRTurbo-Katana GSX1100SZ-HarrisMag2-HarrisMag4-BakkerGS1000-JMCGSXR1216-BimotaYB8-UPSSR750R-2xGSXR1216M-4xGSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-8xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400Turbo-TL1000R-KTM1190S

  • *****
15 feb 2021, 21:59
Ah.. Weer een update van al dat fraais in opbouw.  :)

Snijplankje is dan toch in de keuken blijven liggen in de uiteindelijke  kettinggeleider-keus? Ik zie dat je de middenribbel van de GSX1400(?) geleider hebt weggedremeld t.b.v. juiste uitlijning van de ketting. De ketting glijdt dan dus niet op de rolletjes/tonnetjes, maar op randen van de kettingplaatjes..  :-\ Tenminste, tot zolang e.e.a. nog niet op elkaar in is gesleten.

Ge-CNC-de schakelas-steun via OSS aangeschaft? Dat lager is iig een spelingsvrijere oplossing dan het doorgaans uitgelubberde gat in een voorstandwieldeksel .
Fraai kettingvetspatscher mpje aan de bovenkant trws! Geflext uit oud deksel neem ik aan?

Keus voor SZ-rubberknotsen-voetsteunen is trws verder wel opvallend in vergelijking tot de andere bolt-on parts. Stepjes van een SD-Katana zijn dan toch fraaier m.i., maar eigenlijk schreeuwt het nivo van deze "special build" natuurlijk om custom ge-CNC-de of zelf gevijlde rearsets. ;) Toch? Naja, wrs is het hoedanook handig om eerst de zit- en voetpositie in de praktijk te testen, en pas later wat moois precies op persoonlijke maat te maken.

                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
16 feb 2021, 09:25
Ik zie dat je de middenribbel van de GSX1400(?) geleider hebt weggedremeld t.b.v. juiste uitlijning van de ketting. De ketting glijdt dan dus niet op de rolletjes/tonnetjes, maar op randen van de kettingplaatjes..  :-\ Tenminste, tot zolang e.e.a. nog niet op elkaar in is gesleten.

Klopt, ik kon een originele krijgen. De ribbel moest dan wel weg, want daar loopt precies de linkerkant van de ketting over. De vorm van de geleider laat het niet toe om naar rechts geschoven te worden helaas.

Ge-CNC-de schakelas-steun via OSS aangeschaft? Dat lager is iig een spelingsvrijere oplossing dan het doorgaans uitgelubberde gat in een voorstandwieldeksel .
Fraai kettingvetspatscher mpje aan de bovenkant trws! Geflext uit oud deksel neem ik aan?=

Heb ik via iemand uit een FB-groep.
Was incl. het stukje bovenaan.

Keus voor SZ-rubberknotsen-voetsteunen is trws verder wel opvallend in vergelijking tot de andere bolt-on parts. Stepjes van een SD-Katana zijn dan toch fraaier m.i., maar eigenlijk schreeuwt het nivo van deze "special build" natuurlijk om custom ge-CNC-de of zelf gevijlde rearsets. ;) Toch? Naja, wrs is het hoedanook handig om eerst de zit- en voetpositie in de praktijk te testen, en pas later wat moois precies op persoonlijke maat te maken.

Je hebt volkomen gelijk. Helaas heb ik ze alleen van de SZ. Zou graag SD hebben.
Gewust gekozen om de voetsteunen zo te laten en niet van het frame te zagen. Kenmerkend voor de Kat IMHO en op mijn andere Kat heb ik al een EF-set zitten.
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SRTurbo-Katana GSX1100SZ-HarrisMag2-HarrisMag4-BakkerGS1000-JMCGSXR1216-BimotaYB8-UPSSR750R-2xGSXR1216M-4xGSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-8xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400Turbo-TL1000R-KTM1190S

  • ****
29 mrt 2021, 10:33
Bevestiging voor de koeler.





"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SRTurbo-Katana GSX1100SZ-HarrisMag2-HarrisMag4-BakkerGS1000-JMCGSXR1216-BimotaYB8-UPSSR750R-2xGSXR1216M-4xGSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-8xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400Turbo-TL1000R-KTM1190S

  • ****
29 mrt 2021, 10:40
Ook de uitlaat er weer op.







"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SRTurbo-Katana GSX1100SZ-HarrisMag2-HarrisMag4-BakkerGS1000-JMCGSXR1216-BimotaYB8-UPSSR750R-2xGSXR1216M-4xGSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-8xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400Turbo-TL1000R-KTM1190S

  • *****
29 mrt 2021, 20:09
Netjes weer hoor!  8)

Oliekoelerleidingen achter frame-dwarspijp frame wegstoppen is trws wel een bijzondere keus, maar qua uitlaatwarmte msschn niet eens zo stom medunkt..
En uitlaat is toch weer een andere dan eerder gepland? Spot ik daar trws een Sebring voorbochtenset&collector?

[sluikreclame]
Heb een dergelijke Sebring voorbochtenset gunstig&voodelig in uiterst hippe pre-rusted vintage look in de aanbieding.
[/sluikreclame]
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
30 mrt 2021, 12:02
Klopt.
Vond het achter de buis mooier en beter.
Uitlaat is nog steeds hetzelfde.
Heb ik alleen gespoten.
Is inderdaad een Sebring-collector.
Omdat de vork wat korter is heb ik door deze collector meer grondspeling.

Ik ga je trouwens even een berichtje sturen over de collector...  [winky]
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SRTurbo-Katana GSX1100SZ-HarrisMag2-HarrisMag4-BakkerGS1000-JMCGSXR1216-BimotaYB8-UPSSR750R-2xGSXR1216M-4xGSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-8xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400Turbo-TL1000R-KTM1190S

  • ****
19 apr 2021, 09:57
Undertail klaar.
Tevens achterlicht en plaathouder een plek gegeven.
Uiteraard alles in lijn.
Zadel zit er mooi strak op.









"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SRTurbo-Katana GSX1100SZ-HarrisMag2-HarrisMag4-BakkerGS1000-JMCGSXR1216-BimotaYB8-UPSSR750R-2xGSXR1216M-4xGSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-8xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400Turbo-TL1000R-KTM1190S

  • *****
19 apr 2021, 19:57
Ah.. Da's een strak kontje geworden.  8)
Medunkt dat de plaathouder daarbij nog een steppenmotor mist met drukknopbediening op het stuur?  ;D
Kabelbediening kan natuurlijk ook gezien de zadelontgrendeling. (Dat wordt speuren naar de geheime bedieningsknop.)
Een goed voorbeeld doet goed volgen, maar jij hebt het jezelf wel wat minder moeilijk gemaakt dan ik door te kiezen voor een modernere variant zadelgrendel.
De undertail ("onderstaart?") levert je een bak ruimte op die je deels als bagageruimte kunt gaan gebruiken. Elektrospul zul je hier ongetwijfeld ook willen plaatsen, maar dat hoeft niet veel ruimte te kosten. (Ik heb op m'n Kat alle elektroprut incl. "accu" onder alleen het rijdersgedeelte kunnen proppen, en heb de duo-ruimte op de undertail -bij langere trips- gevuld met een uitgebreide pech-onderweg-set incl. literfles olie, warme trui.. bandenset, kampeerset, klapstoeltjes, barbeknoei, opwerptent, buitencinema, motorlift.. )

Ohja.. Naast alle nieuwigheden/upgrades heb je gelukkig het standaard achterlicht onaangeroerd gelaten, en de verleiding van opzichtige led-bling-meuk :-[ kunnen weerstaan. Tóch kan ik aanraden iig het halogeen-lampje te vervangen voor een "kwaliteits" led-lampje, if indeed nog niet is gemonteerd, vanwege betrouwbaarheid èn vertraginsvrij oplichten bij inknijpen van de remhendel. De meeste BAY15d led-lampjes laten echter nauwelijks verschil tussen rem- en achterlicht zien, en horen daarom in de vuilnisbak thuis, want ronduit gevaarlijk. Naar goed spul is het even zoeken, maar dat voorwerk heb ik al gedaan hiero;)
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
20 apr 2021, 09:15
Hahaha, je brengt me op ideeën.  [yes]
In de kofferbak moet inderdaad nog een accu komen.
Genoeg ruimte om een gelaccuutje op z'n kant kwijt te kunnen, samen met alle andere electronica.
Heb trouwens voor dit slot gekozen omdat ik het lelijke slotje in de kont weg wilde hebben.
Veel strakker zo.
Bedankt voor de link, ga zeker zulke lampjes bestellen.  [tu]
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SRTurbo-Katana GSX1100SZ-HarrisMag2-HarrisMag4-BakkerGS1000-JMCGSXR1216-BimotaYB8-UPSSR750R-2xGSXR1216M-4xGSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-8xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400Turbo-TL1000R-KTM1190S

  • *****
23 apr 2021, 09:32
Ziet er weer netjes uit Jeroen [tu]

GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL