Het frame is afgelast met as en brug op spanning.
Verder bouw ik 'm sowieso eerst op en ga testen voordat er een kleurtje of coating op komt.
Verder wacht ik al 3 weken (!) op het grotere 47 tanden achtertandwiel.
Ik zit dan op 16/47 ipv van de standaard 17/47 van de EF.
Ketting zal na inveren niet helemaal vrij over de brug lopen, maar veel zal het niet schelen.
Er komt dan ook een kunststof strip overheen.
Ga ik wederom maken van een snijplank.
Zoals je kunt zien is er van alle kanten voldoen de ruimte voor de kettinglijn.
Ik zou zelfs nog verder naar buiten kunnen door een plaatje achter het voortandwiel te leggen en het tandwiel achter weer om te draaien (JT is verstapt).
Ook meteen de stuurstopjes gemaakt.
En tenslotte begonnen aan het uitlaatsysteem.
Bochtenset is van Sebring en de demper een mooie open vintage Yoshimura.
Alles afgelast en nu nog een "onzichtbaar" beugeltje aan de demper fabrieken.