Kijk! Da's nog 'ns een goed begin van het nieuwe jaar!
Inmiddels een fotoshoot gehad voor de MotoPlus.
Zal er binnenkort wel in staan.
Okeedan.. Zal binnenkort 'ns op zoek gaan naar het blad bij de lokale tijdschriftenboer (als die tenminste open is/mag).
Ondertussen zelf wat fotootjes geschoten...
Nice!
Is erg strak geworden.
Door de witte lak (parelmoer?) een soort New Katana-uitstraling, wat het geheel een frisse uitstraling geeft.
Opvallend is wel de extreme "nose down stance", die groter lijkt dan de eerdere opbouwfoto's. Komt wellicht dit door de lang(er?) gekozen YSS schokdempers? M'n eigen Kat kennende zal de zithoogte hierdoor - en samen met de opgehoogde buddyseat- best fors zijn geworden medunkt. (Voeten nog plat op de grond?
)
Voordeel hiervan is natuurlijk wel dat door de steile balhoofdhoek de oorspronkelijke geometrie van de voorvork wordt benaderd, en er daardoor fruitige stuureigenschappen verwachten mogen worden. Nadeel is echter het hogere zwaartepunt, wat dan weer nadeliger is voor de wendbaarheid.
De afwezigheid van een nummerplaat en schmutz op o.a. de voorbochten verraadt dat je er nog niet/weinig mee hebt gereden, en je dus nog niets over de rijeigenschappen kunt vertellen. Wellicht ná de fotoshoot tóch even wat meters gemaakt met een geleende plaat?
Anyway.. Weer een fraai product in de Spike-stal erbij waarmee ook de lat weer 'ns hoger wordt gelegd voor toekomstige Katana-verbouwers.