..
Hoeveel hier op de site verzameld?
Goeie vraag!
Ik heb destijds een custom veld toegevoegd caan het forum waarin leden in hun profiel het persoonlijke Katana-bezit kunnen opgeven, maar helaas wordt dit niet getoond in de ledenlijst (LEDEN -> BEKIJK DE LEDENLIJST).
Het zou ook handig zijn om iig als moderator of admin een overzicht hiervan te kunnen genereren, maar helaas heb ik daarvoor nog geen geschikte mod van SMF kunnen vinden..
(Zelf maken/experimenteren is natuurlijk altijd een optie, maar kost veel tijd en zo'n aanpassing is wrs niet update bestendig. Dus bij iedere forumsoftware update kun je opnieuw aan de slag..)
Het lijkt me ook nog een laag getal?? maar 1 550cc katana??
Ja, dat vond ik ook nogal verrassend. Wel veel "hits" op GS 550 trws, dus wellicht zitten daar ook verkeerd geregistreerde Katana's (M-toevoeging) tussen?
De popup staat op kenteken als GSX 750 ES, ik ben nog geen enkele popup tegen gekomen die SE, SF of SG op het kenteken heeft
Aha.. Tja, dan vrees ik dat de Popups dan lastig uit de lijst met GSX 750 ES-en te vissen zijn.. Zijn er distinctieve kenmerken waarop er wellicht toch verder te filteren is? Alleen "vermogen massarijklaar" lijkt een minimaal verschil aan te geven (maar kan mogelijk ook alleen liggen aan afronding..)