Right.. Toch maar even gestopt met routeknutselen (het kan altijd beter..
)
Stuk rond Harmelen eruit geknipt (wgs verwachte verkeerdrukte vlgs Google Maps) en nu dus afsnijden via de Meern.
Het eindpunt is in het gps-bestand nu een heel stuk verder gelegd (naast A4), maar da's alleen voor 't geval alles heeel erg mee zit qua tijd/drukte/whatnot. Eerst maar mikken op Uithoorn.
Gps-bestanden in de meest gebruikelijke formaten onderaan dit bericht geplakt ter download.
..Ik heb alleen navigatie op mijn gsm (Sygic), en met Basecamp voor Windows kan ik de route bekijken, zal hem uitprinten.
Ik heb ook een Sygic-bestand bijgevoegd. Of dat werkt, èn de goede versie is (13 t/m 16 gekozen), is even de vraag.
Als het laden van de route niet lukt is dat echter geen grote ramp.
Verders is wel de gewoonte om regelmatig even te wachten wanneer er rijders uit de spiegels zijn verdwenen. Ik hou zelf echter wel van een lekker rap tempo..
Arnout, kun jij misschien nog een samenvatting maken, wie er morgen komen, hoe laat en waar wij elkaar ontmoeten, en indien mogelijk de locatie van de eerste stop, voor het geval iemand weer moet inhaken?
Voorzover mij bekend komen morgen (za. 23-09) naar het NVT: Kees (tomcat), Peter (peterrr), Robert (Umberto YLTP), en ikzelf (arnout). Maar wellicht besluiten er nog anderen last minute om ook op de Kat (of gelijkwaardig) te stappen?
Afspreekpunt en tijd: rond 13:00h
hier (bij rode pijltje, of verderop indien geen plaats)
Plan is om hooguit een uurtje wat rond te kijken naar de veteranen op het terrein, en rond 14:00h te vertrekken voor de rit. Kees rijdt echter niet mee.
(Als je langer wilt rondkijken kun je natuurlijk ook gewoon eerder komen).
Eerste stop is halverwege de route (naast evt. tankstops of anderszins), en ik mik nu op Dorpsstraat/Torenplein te Vleuten. (2 opties). Maar dat kan evengoed ook wat anders worden als de omstandigheden daartoe aanleiding geven..
Goed.. Tot morgen!