Spike's Katana

Nieuws:

 

Auteur Topic: Spike's Katana  (gelezen 42791 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

  • ***
19 jul 2012, 08:24
niet lelijk zo'n carbonkat. 8) 8) 8)
Katana1100sz  Katana1100sz

  • ****
19 jul 2012, 10:05
Idd nice! Maar zo overdreven ga ik het niet doen hoor.
Heb qua kleurstelling nog steeds de Kat van Arnout en deze voor ogen...



Het zal 'm zitten in dingetjes als spatbord, ruitje, vinnetjes, undertail, blokcovers, dempers, etc.
Misschien ipv de zwarte baan een baan carbon.
« Laatst bewerkt op: 19 jul 2012, 10:08 door Spike »
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-KatanaGSX1216SRTurbo-KatanaGSX1100SZ-HarrisMag2-HarrisMag4-BakkerGS1000-JMCGSXR1216-BimotaYB8-UPSSR750R-2xGSXR1100M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-5xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GS750E-GSX1400Turbo-GSX1400ET-TLR

  • *****
19 jul 2012, 19:50
.. zo'n zilvergrijze katana met een zwarte baan, en dan die rode bies over de tank heen is inderdaad een mooie kleurencombinatie  8)
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ****
6 dec 2012, 13:53
Zag dat ik het nog niet gepost had, maar tijdje terug een andere brug weten te scoren.
Is een alu buizenbrug, one-off voor een Busa. Zal dus het linksysteem wel moeten aanpassen.

"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-KatanaGSX1216SRTurbo-KatanaGSX1100SZ-HarrisMag2-HarrisMag4-BakkerGS1000-JMCGSXR1216-BimotaYB8-UPSSR750R-2xGSXR1100M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-5xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GS750E-GSX1400Turbo-GSX1400ET-TLR

  • *****
6 dec 2012, 21:38
..andere brug weten te scoren..

nice.. een beetje ZRX meets Spondon..  8)

Zal dus het linksysteem wel moeten aanpassen..

welnee.. ophangpuntjes voor twin shocks erop lassen en klaar is Kl.. Spike..  ;D
                                            Geen foto's in bovenstaand bericht zichtbaar nie? Verander dan in de URL https naar http!                  .. . . .  .  .   .

  • ****
7 dec 2012, 11:47
 :o Neeeeeeuh, niet voor niets zoveel werk met monoshocken gehad.
Zou zonde zijn... [tu]
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-KatanaGSX1216SRTurbo-KatanaGSX1100SZ-HarrisMag2-HarrisMag4-BakkerGS1000-JMCGSXR1216-BimotaYB8-UPSSR750R-2xGSXR1100M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-5xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GS750E-GSX1400Turbo-GSX1400ET-TLR

  • ****
25 jan 2013, 13:52
Vergeten een update te plaatsen... :-[

Heb een mooie set PVM-10YS velgen gevonden.
Gaan nog zwart worden.



Verder loopt het turboblok nu (eindelijk) goed. Kwam van de testbank af met ruim 210 PK aan het wiel maar liep niet verder door dan 9.000 RPM. "Blies" schijnbaar de bougies uit. Na het plaatsen van een Dyna2000 en 2,2 Ohm bobines loopt ie nu zeer krachtig door. Naar schatting zal ie nu 220 a 225 aan het wiel leveren met ongeveer 0,7 bar. Nog op te schroeven naar 1 bar. 0,1 Bar staat gelijk aan 10% meer vermogen, dus theoretisch kan er nog 30% vermogen bij. Denk (nog) niet dat ik dat doe, want in deze opstelling valt er niet mee te rijden. Tot in de 4e op het achterwiel. :o
Maar goed, Kat is langer, dus... :-X

"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-KatanaGSX1216SRTurbo-KatanaGSX1100SZ-HarrisMag2-HarrisMag4-BakkerGS1000-JMCGSXR1216-BimotaYB8-UPSSR750R-2xGSXR1100M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-5xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GS750E-GSX1400Turbo-GSX1400ET-TLR

  • *****
25 jan 2013, 19:14
okeedan.. moest effe terugbladeren, maar begrijp nu dat dit gixxerblok dus het eerder genoemde "turbo-blok" is dat in de kat komt te hangen..  :) ..vandaar dus ook die lange achterbrug die al in de kat zit.. om e.e.a. aan de grond te kunnen houden en voor opstijgen te behoeden..  :D

mooie wieltjes ook weer  8) (magnesium? ..of "forged" alu?), al is er niks mis met good-old GSX-R-wielen m.i. (alleen beetje zwaar wellicht, vooral naar huidige maatstaven..)

anyway.. mooi dat er weer schot in dit Kat-project komt!  [tu]
                                            Geen foto's in bovenstaand bericht zichtbaar nie? Verander dan in de URL https naar http!                  .. . . .  .  .   .

  • ****
25 jan 2013, 23:43
Eindelijk iemand die mij begrijpt... [tu]
PVM's zijn alu, ben niet zo'n fan van magnesium wielen. :-X
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-KatanaGSX1216SRTurbo-KatanaGSX1100SZ-HarrisMag2-HarrisMag4-BakkerGS1000-JMCGSXR1216-BimotaYB8-UPSSR750R-2xGSXR1100M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-5xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GS750E-GSX1400Turbo-GSX1400ET-TLR

  • *****
28 jan 2013, 19:12
Eindelijk iemand die mij begrijpt...

nou, zo ver zou ik nou ik weer niet willen gaan..  :P ben eigenlijk niet zo van de gixxerblokken in GSX-en/Katten.. 
maar dat het desondanks een super Kat gaat worden lijkt me duidelijk..  8)

hoe wil je trws t.z.t. dat carbon-thema op het plaatwerk gaan uitvoeren? alles bedekken met een mat carbonweefsel+epoxy? of het plaatwerk vervangen voor volledig uit carbon opgebouwde delen? of d.m.v. vinyl-wrapping, of airbrushen?
                                            Geen foto's in bovenstaand bericht zichtbaar nie? Verander dan in de URL https naar http!                  .. . . .  .  .   .

  • *****
28 jan 2013, 19:59
Volgens mij is er een Deen die alle kuipdelen van de katana van carbon kan maken.

En dit is zn kat,, laag ding,, maar de man was ook niet groot  ;D

GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ****
4 feb 2013, 13:20
Klopt, maar gaat mij te ver.
Ook qua prijs trouwens... :-\
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-KatanaGSX1216SRTurbo-KatanaGSX1100SZ-HarrisMag2-HarrisMag4-BakkerGS1000-JMCGSXR1216-BimotaYB8-UPSSR750R-2xGSXR1100M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-5xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GS750E-GSX1400Turbo-GSX1400ET-TLR

  • ****
10 feb 2013, 01:04
Van de week het linksysteem van een Hayabusa binnen gekregen, nodig om de one-off Busa brug in de Kat te krijgen. Gezien de andere bevestigingspositie van het linksysteem (frame is aangepast voor een GSX-R brug) een dagje geknutseld om het goed werkend te krijgen. Geheel moet nog worden afgelast. Ook de PVM-velgen passend gemaakt.





« Laatst bewerkt op: 10 feb 2013, 01:07 door Spike »
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-KatanaGSX1216SRTurbo-KatanaGSX1100SZ-HarrisMag2-HarrisMag4-BakkerGS1000-JMCGSXR1216-BimotaYB8-UPSSR750R-2xGSXR1100M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-5xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GS750E-GSX1400Turbo-GSX1400ET-TLR

  • *****
10 feb 2013, 21:27
mooie plaatjes weer hoor..  [yes]

Geheel moet nog worden afgelast..

meteen ook die dunne plaatjes boven de achterbrug-as verstevigen/wegslijpen/vervangen voor iets anders?  [whip]

                                            Geen foto's in bovenstaand bericht zichtbaar nie? Verander dan in de URL https naar http!                  .. . . .  .  .   .

  • ****
11 feb 2013, 11:59
Thanks!
Tja, zit er wel aan te denken, maar hebben volgens mij geen functie meer gezien de mono-shock?
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-KatanaGSX1216SRTurbo-KatanaGSX1100SZ-HarrisMag2-HarrisMag4-BakkerGS1000-JMCGSXR1216-BimotaYB8-UPSSR750R-2xGSXR1100M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-5xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GS750E-GSX1400Turbo-GSX1400ET-TLR