Natuurlijk ben ik keihard aan m'n Katana aan het werk....
Er gaat wat te veel tijd in 'andere' zaken zitten die helaas moeten worden gedaan.
Dus kleine dingetjes gedaan.
Kuipframe aangepast aan de voorvork. Hier lijkt dan nog wel mee te vallen, maar dat ging niet goed zo.
Voorste steuntje weggehaald en nieuw steuntje aangebakken. Daarna ruimte gemaakt zodat de vork kan passeren.
Dan was er nog iets met een benzine kraan. Na lang zoeken eindelijk eentje zonder vacuüm ellende gevonden, en met schroefdraad M10x1,25. Kijk daar kan ik wel een tap voor vinden. Dus eerst een mooie cad tekening gemaakt, deze afgedrukt op hoogwaardig papier en vervolgens met mijn handbediende cnc zaag gemaakt:
Dan ontstaat er zoiets:
Dan heb ik andere knippers voor en achter gemonteerd. Uiteraard gaat de boel dan te snel knipperen dus een ander electronisch knipperrelais gekocht en gemonteerd. Dan was de bediening met de katana-schakelaar, dat gecombineerde (on)ding, ook bepaald niet ideaal te noemen. Dus Peterrr zijn idee gestolen en de schakelaar van een GSX 750 F erop gezet. Dit is echt verrassend weinig werk, de stekker past zo en er voeft maar een draad te worden veranderd, dus een contacte uit de stekker frotten met een paperclip en het werkt gewoon.
Nu moet ik nog Klingenrit pakking gaan halen (0,5 dik?) en een pakkinkje maken.
De voorrem voelt goed aan, maar welke pomp hoort bij welke zuigers.
Oh en wat doen jullie aan die eeuwig zwetende/lekkende rubber diafragma bovenrubber afdichting van het rempotje om dat echt dicht te krijgen? Dat was ie weer......