nog ff en de kat rijd Kees!
Wel de meest vervelende plek voor de carbs om te lekken zeg, maar als alles uit elkaar is kan je het gelijk goed schoonmaken en netjes weer in elkaar zetten.
mocht je toevallig nog een carburateur onderdeeltje zoeken, ik heb hier nog een grote bak met onderdeeltjes als je wat nodig hebt.
Afgelopen zondag het laatste vlotterpennetje uit de carburatuers gepeuterd.
Onderdelen bakje met klein grut zat keurig dicht met plakband, want dat mag onder geen beding omvallen/zoekraken. Dus plakband van het deksel af. Sproeier pakken, opstaan en weer gaan zitten.............
............en toen...............
...............zat het plakband dus nog onder het bakje en aan mijn broek. --> het bakje werd tijdens het gaan zitten van de werktafel afgesleurd door het plakband ...................
..
Heel de shit onder de werkband over 3 motorblokken, cilinderkoppen, uitlaten en allerlei andere shizzle gevallen. En dat terwijl ik echt zo van plan was dat nu niet NIET te doen...............
.zucht.
Soms ben ik dan .................zo teleurgesteld in mezelf.............
Ook heb ik nog een van de oorjes van de vlotterpennen afgebroken, stond al scheef, pennetje was krom.
Kortom heeft er iemand een vlotterzittingbeves
tigingsenuitslagbeg
renzingsbeugeltje volgens de meest linkse rode pijl, en eventueel een scharnierpennetje voor de vlotter? Ook mis ik nog een ringetje voor onder de sproeier.
Wat een kl$$tz@k om die handel te laten vallen.
Ik denk dat ik dat oortje wel kan lijmen met twee componenten meuk.