Mooie popup kat Robert!
om eventuele verwarring van het bouwjaar weg te halen, in GB kregen ze de popup binnen als 'overjarig' model.
Hij is in 84 gebouwd, en in 85 verkocht in GB.
De witte popups zijn de SE(of S3) van 1984, en de grijze is het type SF/S4 en zijn van 1985 (misschien een enkele van 1986)
De Japanse import (SE) heeft minder pk dan bijvoorbeeld de Canadese, Thaise en Australische.
En zijn voorzien van een waarschuwingslampje voor als je boven de 80 km/h komt.
De grijze popups hebben een tankvlotter en dus ook een brandstofmeter.
De canadese popups (waar ik er 2 van heb) hebben geen lichtschakelaar, en van origine van die roeispaan knippers omdat ze in dat land verder uit elkaar gemonteerd moeten worden.
In Canada hebben ze 199 wit/gouden SE popup kats geimporteerd, allen met een nummer op de kuip.
Mijn zwarte was zo'n genummerde, maar het nummer was niet meer terug te vinden helaas.
En verder hadden ze in Canada een aantal SF popups.
En een ander apart iets is dat in Australië er een klein aantal popups is met een 18 inch achterwiel ipv 17 inch, deze modellen schijnen ook weer meer pk's te hebben dan de rest
Nou ja, ik kan hier nog wel een tijdje over doorgaan, ik vind het geweldige motoren.
Mocht je ooit problemen hebben, onderdelennummers zoeken dan ben je bij de katanaclub aan het goede adres.
Owja.. ook mijn katana staat als GSX750ES op kenteken, vind het maar niks, maar denk dat daar weinig aan veranderd kan worden.