Kan de lapjeskat bijna starten... ben benieuwd
-remmen gemonteerd, brembo rempomp van een Aprillia en Tokico remklauwen van een kwakesaki ZXR
-electra zit er op, lampjes doen het
-uitlaat gemonteerd, ophanging voor de demper aangepast en een deukje in de demper moeten slaan. (was makkelijker dan een andere demper pas maken)
-steun gemaakt voor de katanateller zodat die op de kroonplaat van de gsxr past.
-wielen gepoedercoat, nieuwe Avon sloffen er op.
-kentekenplaathouder gemaakt.
-bussen gedraaid voor het achterwiel.
-bussen gedraaid om het stuur netjes vast te krijgen op de kroonplaat.
-remklauw van een GSX750F aan een houder van een bandit zodat de verankering van de klauw aan de bovenkant in de originele achterbrug kan (moet nog een beter maken maar ik heb iets wat past)
-carburateurs schoongemaakt, meeste zwarte verf er afgehaald (en wat zijn die dingen toch vervelend te monteren als je originele luchtfilterbox gebruikt...)
Ik heb niet echt stil gezeten
Nu nog even:
-Bussen draaien voor de schokbrekers, en iets om ze te verlengen (mijn vorige verhogers waren te hoog)
-ketting monteren, zit nog te wachten op mijn achtertandwiel omdat de bestelling verkeerd was gegaan.
tandwielen moet ik nog op elkaar uitlijnen, en daar weer spul voor draaien, of afdraaien.
-benzinekraan ff checken, schoonmaken en slangetjes monteren
-achterrem fixen, moet nog ergens een reservoir zoeken, slang, slangklemmen, leiding e.d
En ik zal vast nog wel meer dingetjes moeten doen, maar het schiet nu wel lekker op.