zo dan, de herfst is begonnen en deze katana rijd weer en is lekdicht.
Die originele koppakking die ik had paste veel beter.
Eerst wilde de motor niet aanslaan omdat ik de distributie verkeerd had gezet,,, bleek dat er 2 'T' merktekens op de krukas stonden en ik had natuurlijk net de verkeerde te pakken.
Maar toen dat eenmaal goed zat was het starten en lopen!
Had nog even een engine cleaner gebruikt, eigenlijk voor het eerst maar ivm met eventueel vuil wat in de motor was gevallen tijdens het pakkingkrabben.
Eerste proefritje ging goed, geen lekkages, ook niet bij die rare gaatjes.
Maar dat ik gister net 3 km bij huis weg was reed ik door een schroef met mijn nieuwe band...
Gelukkig was ie niet door, maar hoop dat ie niet alsnog gaat lekken...
Rijden zonder voorspatbord geeft ook wel een bende, de kuipdelen liggen nog bij de spuiter maar ik wilde het toch ff testen
Nu van de winter nog even wat puntjes op de i en kan ik volgend jaar mooi toeren met dat ding