Gister ff de katana van het werk naar zijn nieuwe onderkomen gebracht in de regen, en reed prima
Aha.. Je 1100 project Kat is dus af?
..Of heb je het over de Popup?
Wel effe je project-topic updaten dan!
yes, goed plan Arnout.
Alleen moet ik er wel voor zorgen dat ik s'avonds op tijd thuis ben omdat ik nog naar een concert moet in Amsterdam, maar dat komt wel goed
Peterrr, we kunnen het anders nu nog op een andere dag afspreken als 19 april bij nader inzien toch niet zo schikt?
Anders gewoon na de meeting met de Kat doorrijden naar A'dam (zwaar slot mee, en geen/weinig biertjes bij het concert..
)
Anyway.. Met tenminste 4 deelnemers voor de 19e kunnen we het idd met recht een meeting noemen..
Nu dan alleen nog een locatie verzinnen, d.w.z.: een start/afspreekplek, een stuurroute, en een eind/eetplek.. Al kan dat laatste ook gewoon ad hoc gekozen worden afh. van tijd/weer/honger..
Gezien de woonplekken van de nu deelnemende Katanisten zich in Noord- danwel Zuid-Holland bevinden, lijkt het practisch om meeting en rit hier niet al te ver van verwijderd te laten plaatsvinden.. (Al hoeft natuurlijk niet perse natuurlijk, als er b.v. een goed idee voor elders in NL zich aandient is dat mogelijk de extra km's waard..)
Goed.. Terwijl we dan nog even op die locatie broeden, lijkt me het ook een optie voor andere geinteresseerden om evt. alleen naar de startplek te komen.. B.v. als je de rit niet ziet zitten, de Kat zich nog in trailer-conditie bevind, pootje in het gips hebt, daarna nog op familiebezoek moet, of watdanook..