Hmmm.. natte bende idd..
..
Mochten het de o-ringen zijn, dan moet de kop er alsnog af.
..
Neehoor.. Gewoon eerst de ene moer loshalen, nieuwe o-ring erop doen en terugplaatsen, en daarna de andere moer.. Is officieel natuurlijk niet correct, maar gaat prima.. Meteen aanhaalkoppel van de andere moeren checken..
Zou kunnen dat de uitlaatnokkenas er niet eens uit hoeft (maar weet dit niet helemaal zeker meer..)
Maarrr.. Ik zie ook olie ook tussen de 1e en 2e cyl..
Dus tenzij dit langs koelribben zich horizontaal heeft verspreid (ES op zijstandaard geparkeerd?) is de koppakking idd lek..
Maarrr.. Normaliter lekt de koppakking daar niet
(hoofdzakelijk uitsluitend bij de kettingtunnel en/of meestal aan de zijkanten bij de oliekanalen naast/om de tapeinden daar..)
Dusss.. De poging waard om eerst alleen die o-ringen te vervangen medunkt..