Hoi Arend,
Welkom hier bij de KatanaClub.nl. Die foto is een geweldige binnenkomer natuurlijk
en ik ben blij dat het "proefrijden" idd heeft mogen leiden tot interesse voor een 1100 Katana.
W.b. die donkergrijze Kat op speurders, die staat al veel langer te koop op diverse plekken.. We hadden 'm zelf ook al
eerder gesignaleerd en besproken.
De vraagprijs lijkt laag (vooral gezien de km-stand), maar er mist nogal wat qua originele delen. Als je de kosten van die te verzamelen delen bij de vraagprijs optelt zit je opeens tegen een aardig prijskaartje aan te kijken..
Bovendien is er dus aardig aan gesleuteld, waarbij je dus een groot risico neemt als je geen indruk hebt/krijgt van de sleutelkunde van de verkoper (of vorige eigenaren?).
Al deze dingen beschouwend zou ik zeggen dat er wel wat van die vraagprijs af zou moeten kunnen. Je wordt hierbij geholpen door het feit dat de Kat dus al vrij lang te koop staat..
Omdat het 'marktplaats'-deel van dit forum afgeschermd is, wilde ik me registreren, want ik ben zelf nog Katana-loos.
Ik hoop toch dat je aanmelding verder zal gaan dan alleen het toegang verkrijgen tot ons marktplaats-gedeelte..?
Hierbij is het wellicht aardig om van de gelegenheid gebruik te maken en de redenen van het afschermen van dit forumgedeelte eens te noemen:
- Afscherming maakt het minder aantrekkelijk voor mensen die niks met Katana's op hebben om spullen te koop dan wel spullen aan te bieden die zeer weinig raakvlak met Katana's hebben.
- Afscherming geeft meer bescherming van persoonlijke info die nodig kan zijn om een voldoende toelichting op de aangeboden onderdelen te kunnen geven.