Met starten blijft de motor redelijk hoog in toeren lopen (ca. 3000 rpm).
Met terugdraaien van de gas-aanslag draaiknop krijg ik hem terug tot ca. 2000rpm, maar daaronder zakt die weg en slaat af.
lijkt me vrij normaal met een nog koude motor.. (wellicht in combinatie met een arme mensgelschroefafste lling)
effe een stukje warm rijden en dan daarna kijken of 'ie op laag toerental stationair wil blijven lopen..
Na verloop van tijd moet die toch zeker warm genoeg zijn geweest om 'gewoon' stationair te lopen.
Vandaag ook maar eens de CO meter eraan, maar dat zit ook te hoog:
Bij ca. 2000 rpm en 2,5 slag stationair stelschroeven uit, 4,5% CO. Choke eraf dus.
Dit was een extra controle van alle kanaaltjes, choke plunjers etc. Niet veel tijd gehad om nog e.e.a uit te pluizen.
Alleen m'n stationair lucht sproeier heeft maat #155 waar die #150 zou moeten zijn, maar dat lijkt me niet giga veel verschil uit maken.
Zie trouwens dat in jouw geposte spec-sheet wel de #155 staat, dat lijkt me dus correct.
Komend weekend eens verder pluizen.
Carburateurs moeten goed zijn, basis-instelling gaskleppen ook. Als die dicht staan, moet net het tweede gaatje in de boring (waar de stationair mengsel door komt) zichtbaar zijn.
Ook eens kijken wat er gebeurt als ik de stelschroeven twee slagen open zet. Dit zou minder mengsel richting de motor moeten geven.
gr. Bram