Okeedan! Dat ziet er netjes uit..
(..vooral dat "aangeheelde" subframe.. zijn dat U-profielen, of 2 verticale strippen?)
Dat heb ik van een balkje gemaakt, veel zagen passen, langs de schuurschijf halen, en weer passen maar uit eindelijk is het netjes gelukt.
Beide kanten verschillen, binnenzijde is hoger dan de buitenzijde, dat maakte het iets minder makkelijk.
Op de foto zie je de 'pilot' meestal gaat het 1 keer mis, en daarna lukt het vaak wel

Verder zijn die buisjes in de V-opstelling aan de bovenkant verrotte lastig lassen omdat je er zo slecht bij kunt.. Het frame ondersteboven (of watvoorpositiedanoo k) plaatsen voor betere toegang heeft mij destijds de zaak wat makkelijker gemaakt..
Ja de lasser zei al daat het lastig was om het daar te lassen, de toorts tikte overal tussenaan.
Dat TIG lassen moet ik zelf nog even beter onder de knie krijgen

Bij alle las/frame-werk trws ook alle beugeltjesmeuk niet vergeten.. Sommige bgltjs heb nl. wrs niet meer nodig en vallen later hinderlijk in het oog.. Nieuwe bgltjs heb je wrs echter ook nodig (bobines, voetsteunen, ophanging remvlstfrsrvr, remlichtschakelaar, etc..) dus die voeg je natuurlijk liefst toe voordat het frame gelakt wordt..
Ik ga pas het frame laten spuiten als ik zeker weet dat alle onderdelen er op passen
![thumbs up [tu]](http://www.katanaclub.nl/forum/Smileys/yabb/thumbsup.gif)
Er moeten nog genoeg beugeltjes afgezaagd en opgelast worden.
Dan alles in 1 keer laten spuiten, of zelf spuiten

Het meeste gaat iig weer 'katana' grijs
Maar eerst ga ik met het zadelslot verder, zal wel weer ff lastig zijn om die op de goeie plaats te krijgen..
Dit was het proefstukje, maar het lukte in 1 keer goed dus ik ga dit balkje gebruiken.