hoi & welkom Bram!
de 750 die je op het oog hebt ziet er idd zeer mooi uit..
het lijkt me wel dat 'ie is overgespoten (zijdeksels iets andere tint, kontje meestal donker blauw (niet altijd), zwarte onderkant vrsptbrd, en de eerder genoemde puntjes).. maar dat hoeft natuurlijk helemaal geen minpuntje te zijn..
wel is het een indicatie dat de machine uit elkaar is geweest..
verder is opvallend dat de uitlaten incl. dempers er puntgaaf uitzien (origineel of vervanging?).. dit zal duidelijk meetellen in de verkoopprijs..
waarop letten? de GSX750-blokken zijn vrij betrouwbaar, alleen hadden sommige blokken versleten krukaslagers..
met mijn oude GSX750 (zelfde blok) was niks mis met de krukas, maar had een versleten naaldlager in de koppeling dat bij stevig de koppling op laten komen resulteerde in een schrapend geluid (kopp. korf tegen carter).. dus dat zou ik altijd effe testen bij een proefrit..
verders bij oude GSX-en altijd zwetende koppakkingen.. niet erg maar wel vervelend op zo'n mooie Kat.. (wel een handig puntje om af te dingen, want arbeids/onderdeel-kosten zijn niet gering om dit te verhelpen..)
en niet te vergeten punt voor oude GSX-en: het oplaadcircuit.. de Suzuki spnngsrglr is een gebrekkig ding en gaat snel kapot (en neemt dan de dynamo en accu mee in z'n ondergang..) ..bij een korte proefrit merk je daar niks van, want dan zetten ze er natuurlijk een verse opgeladen accu in..
dusss.. effe wat langer op pad ermee, incl. een stop onderweg..
indicatie bij een motor in de showroom (als je er bij kunt tenminste) : gesmolten isolatie van de bedrading (of stekkers) tussen dynamo en spnngsrglr.. opnieuw een afdingpuntje, want deze onderdelen zijn duurrr..