Technische hulp in de buurt van Amsterdam

Nieuws:

De KatanaClub wenst alle leden en andere Katana-liefhebbers een bijzonder goed..

Auteur Topic: Technische hulp in de buurt van Amsterdam  (gelezen 7523 keer)

• No avatar
  • *
5 jan 2013, 11:53
Hallo,

Kent iemand toevallig een Kat expert in de buurt van Amsterdam? Sinds gisteren is mijn Kat namelijk 'dood'. Geen brandende lampjes meer, geen kuch meer bij starten, helemaal niets. Het lijkt op een electrisch probleem. Iemand tips?

5 jan 2013, 16:42
Om wat voor katana gaat het hier ?????, En welkom op dit forum Pascal [tu] 8) 8) 8)
Katana1100sz  Katana1100sz

5 jan 2013, 17:08
hallo en welkom Pascal!

hoewel het gebruikelijk is voor nieuwe leden om zich eerst te introduceren op het forum (zie welkoms-PB in je berichten-inbox!) voordat er een beroep op de aanwezige collectieve kennis gedaan wordt wil ik desondanks toch wel ingaan op je probleem..
(dit ontslaat je uiteraard niet van het posten van een verhaaltje -liefst met foto's- waarin je jezelf voorstelt!  ;))

anyway.. er is idd een Kat-expert in A'dam, maar ik laat het even aan diegene zelf over om hier in te springen (of niet)..
ook kun je wrs zelf het probleem wel oplossen gewapend met wat tips vanaf deze plek..

..is mijn Kat namelijk 'dood'. Geen brandende lampjes meer, geen kuch meer bij starten, helemaal niets. Het lijkt op een electrisch probleem.

uiteraard een electrisch probleem..  ::)  no shit Sherlock..  :D :P

als "niks" het meer doet neem ik aan dat er een zekering is doorgebrand, en wel de 15A "hoofdzekering".. een kortsluiting (b.v. door doorgeschuurde kabelboom) is dan wrs de oorzaak..
d.w.z. je kunt de zekering simpelweg vervangen, maar dit lost het probleem wrs niet op..
maar zodra je idd hebt kunnen bevestigen dat er een zekering uit ligt (aangeven welke zekering) kan daarna de zoektocht naar de fout opgestart worden..
evt. beschrijvingen van wanneer of hoe het euvel zich heeft voorgedaan zijn trws zeer nuttig bij het opsporen..
                                        .. . . .  .  .   .

5 jan 2013, 18:32
Welkom Pascal...

Dooie kat is niet zo best!, we kunnen even kijken wat dit collectieve katanabrein voor oplossingen kan bedenken. :)
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

• No avatar
  • *
3 mrt 2014, 15:16
Zowww, dat heeft even geduurd... Excuses!!  :-[ :-[

Was inderdaad een electrisch probleem en het is inmiddels ook opgelost. Een van de schroeven van mijn accu zat los, waardoor er af en toe geen contact was  :P

Dank voor jullie reacties in elk geval en ik zal me nu even gaan voorstellen  ;D

3 mrt 2014, 23:32
Zowww, dat heeft even geduurd... Excuses!!  :-[ :-[
..
Dank voor jullie reacties in elk geval en ik zal me nu even gaan voorstellen  ;D

Okee.. ga je gang.. 
                                        .. . . .  .  .   .