Met 2 man is het uiteraard veel makkelijker, maar alleen kan het ook als je het frame over het blok heen legt..
Anyway.. mooie werkbank trws.. Msschn nog op hogere pootjes zetten zodat je je rug nog een beetje spaart?
Had de achtervork en de demper laten zitten, samen met nog wat andere dingen dus het was wat te zwaar om het frame over het blok te tillen zonder schade te maken aan het frame.
Normaal gesproken wikkel ik het frame in doeken, en til het dan over het blok heen, kan mooi in je eentje, maar dan haal ik wel alles van het frame af wat er af kan om gewicht te besparen.
Ja mooi werkbankje inderdaad, voor mij is de hoogte wel goed, ik hoef niet zo nodig hoger.
Ga wel nog even een keer een krukje scoren om makkelijk wat priegelwerk te kunnen doen.
Moet even kijken of ik hier in de buurt een 18t voortandwiel kan krijgen, dan loopt de ketting weer mooi over het frame, en klopt de tandwielverhouding ook weer met het 52t tandwiel wat achter zit.
Ik had expres grote tandwielen omdat anders de ketting te veel over de achterbrug sleept.
Dit weekend weinig tijd om te sleutelen...

hoop snel verder te kunnen!
mijn boodschappenlijstje:
K&N filters
Carb revisie set + dynojetkit
Bougies + olie + filter etc
Mooie (liefst yoshi) uitlaatdemper die past op de GSXR750 bochtenset die ik heb.. Uhm, pijpen passen niet, zal wel van een waterkoeler zijn