Eind vorig jaar bleek die Motad 4-1 volledig doorgerot te zijn. Omdat de pijpen net aan een halve centimeter in de demper zaten, het nummer op de uitlaat eens door google getrokken. De Motad was wel bedoeld voor een Katana maar dan een GS650
Op de sloop een originele uitlaat van een GSX750ES en de bevestigingsbeugels gehaald. Alles geschuurt en voorzien van wat lagen Hammerite barbeque black. Het probleem vannhet Engelse boutje is dus ook meteen opgelost.
Uiteraard was en een kwestie van tijd voor het volgende probleem zich aan diende: speling op het stuur. Op de bevestiging van het superbikestuur om precies te zijn. Peterrrr had al eens gezien dat het wat vreemd in elkaat zat maar kennelijk begint er iets het nu te begeven.
Verf klusjes in huis dus aan de kant gezet om weer een origineel stuur op de pop up te zetten.
Het tegen bier geruilde rempompje van Arnout, geschuurd, in de aluminiumprimer gezet en vandaag voorzien van de laatste laag 2 componenten lak (mat zwart uiteraard)
Het enige dat nu nog ontbreekt is het koppelingspompje. Ik dacht dat er wel meer modellen waren met zo'n pomp maar volgens onderdeelnummer 59600-08A00 is de pop up de enige.
Nu heb ik die koppelingscylinder op het blok eens moeten vervangen en die was toen het zelfde als die van een GSX1100F. Zou ik een koppelingspomp van een 1100 theepot kunnen gebruiken of gaat dat op een of andere manier toch ellende geven?