Inmiddels (mag wel ook zo ondertussen
) is de pzr kat voorzien van nieuwe lijnboornokkeasuite
indrubbertjes. Toen ik de oude eruit had gehaald en met de nieuwe vergeleek voelde ik nou niet brizar veel verschil. Maar goed. Het verschil is dus dat het nu niet meer lekt. Ook de benzine lekkage is verholpen door de vlotterzittingen met een wattenstaafje op een accutol te polijsten. Kortom er kan gereden worden.
Schakelen gaat best goed zo, alleen de voorrem werkte beroerd. Zal wel olie in de blokken zijn getrokken. Nou kan je dat er wel uitsoken met een brander, maar toch maar gewoon nieuwe remblokken gekocht. Zo'n CBR900 rem zou toch behoorlijk moeten remmen nietwaar? En remmen zijn toch ook wel -ahum- eningszinds belangrijk.
Voor het praktische moet er een tellertje op. Ben nu een Acewell die op de Inazuma van Peter zat erop aan het prullen. Steuntje voor de km opnemer gemaakt en een steuntje voor het contactslot en de teller. Morgen eens aansluiten.
Voor het mooi zal er ook iets aan de vering achter moeten veranderen. De veervoorspanning is veel te hoog. Nou staat die op max. Maar minder kan niet, want dan zakt de kraag van de schokbreker. En dat kan niet met de uitlaat. Ik zal daar eens een detailfoto van maken.
Goed the beast is alive.
Nog een paar plaatjes voor de opfleuring: