Overgeknip-plakt van NVT-topic:
Het is inderdaad balen dat er zoveel evenementen niet door kan gaan.
Maar ik ben altijd wel in voor een ritje met jullie
Het is voor ons clubje makkelijk genoeg om afstand te houden, ook bij koffiepuntjes.
Dus wat mij betreft kunnen we een datum prikken
Yep.. Ik denk er hetzelfde over. Nu de corona-scare wat afgedempt is, zijn er volop mogelijkheden om iig in de buitenlucht weer evenementen te kunnen organiseren.
Enig minpuntje w.b. een Katana-meeting voor mezelf is dat ik niet met de Kat kan komen..
(kluswerk aan tank schiet niet op).
Vlgs de weersites (die er nooit naast zitten
) kunnen we komende weken op nazomerweer rekenen, en dat lijkt dan hoedanook alle aanleiding om dit jaar nog een KatanaClubritje te plannen medunkt.
Normaliter zou ik voorstellen meteen dit weekend al een dag te pikken (wanneer de weersvoorspelling nog het meest betrouwbaar is). Maar aangezien de ervaring leert dat menige Katanist niet op korte termijn zomaar een plekje vrij heeft in de agenda, lijkt het wijs wat verder weg te mikken. Het hierop volgende weekend ligt dan voor de hand. De weersites zijn het echter niet eens of het dan naast warm ook droog zal blijven. (Oftewel: men weet het niet).
Om toch voorlopig wat op de kalender te kunnen zetten (onder weer-voorbehoud) is het wrs slim om toch dat weekend een dag uit te kiezen.
Een zondag schikt doorgaans de meeste mensen, en dan rolt dus 20 september uit de bus.
Is dat wat? (Geen clash met andere evenementen ofzo?) Of toch een week eerder?
Of later?