Zo,
Ik heb sinds gister ook de 750 thuis, kan nu eindelijk van start gaan.
De 750, is vrijwel kpl, de neus van polyester gaat er af, en de nieuwe Engelse neus komt erop, dan heb ik ook al het covertje wat onder de spanningsregelaar en fusebox zit, gemonteerd, was weg.
Voorste bracket zadel is ook weg, nieuwe besteld, monteer zolang die van de 1100.
Fatsoenneer hem wat, en dan naar RDW.
De 1100, ook hier gestart met technisch in orde maken, bouten vervangen door rvs inbus, kroonsteentjes, haha, van de richtingaanwijzers verwijderd.
Ja, was van een echte techneut.
Daarna, cylinder + kop monteren, door vorige eigenaar verwijderd, ivm lekkende voetpakking.
Daarna eens wat rijden, en kijken of dit blok nog gezond is, om daarna te beslissen voor bigbore kit.
Zal er morgen wat nieuwe fotos opzetten. (huidige status)
Grt Ap