Ah.. Weer een nieuw project!
Alsof je er nog niet genoeg had..
Die Killerkat stond al een aardig tijdje te koop, geloof ik.. En ik denk ook belangstelling genoeg, maar een dergelijke projectfiets voor een bedrag verkopen hoger dan de verkoopprijs van de losse onderdelen valt niet mee.. En zoiets steekt natuurlijk..
Aan de ene kant niet erg jofel wellicht om iemand's creatie deels uit te stuffen en over te doen, maar aan de andere kant had 'ie 'm dan maar niet moeten verkopen.. Vooral niet aan Jeroen..
Anyway.. Zelf was ik nooit zo onder de indruk van de blauw/wit combinatie en vooral het aangepaste kuipje..
Kleuren van het blok vind ik trws wel geslaagd (heb hetzelfde in gedachten voor een nog te bouwen blok..)
Verder wist nooit zo goed wat ik van de Spondon/Harris-geinspireerde frameverbouwing moest vinden.. (i.i.g. wel ingebouwde valbeugels
)
Het blok lijkt iig vrijwel direct bruikbaar en potent genoeg voor op de straat, en zou je hier verder geen energie/tijd/geld in hoeven steken anders dan nalopen en afstellen.. (Al zou ik er zelf uiteraard vlakschuivers op zetten..
)
Oliekoeler trws groot genoeg? Wellicht nog een oliethermostaat toevoegen.. Temp.meter erop zetten en checken hoe heet 'ie wordt..
Goed.. Ben benieuwd naar het verdere verloop van dit project..
Al een nieuwe projectnaam verzonnen? SkillerKat? ReKillerKat?